Business loop


Tijdens de 35e Uithoorns Mooiste de Loop zal weer de Businessloop voor teams van bedrijven en instellingen van binnen en buiten de regio worden georganiseerd.

Businessloop
De organisatie heeft de 10 km loop gekozen als de afstand waarop de teams aan de Businessloop mee kunnen doen. De start en het parkoers zijn gelijk met die van de individuele 10 kilometer wedstrijd.
De Businessloop teams bestaan uit minimaal vier en maximaal 7 deelnemers.
Een team kan uit mannen en/of vrouwen bestaan. Het is toegestaan dat ook familie, vrienden, kennissen of zakenrelaties in uw team opgenomen worden.

Er wordt een klassement opgemaakt waarbij de gelopen tijd van de 4 snelsten per team bij elkaar wordt opgeteld. Indien er geen 4 lopers van een team finishen, komt dat team niet in aanmerking voor opname in het Business Loop Klassement. Alle individuele eindtijden worden ook nog eens in de totaaluitslag opgenomen.
De winnaar van het klassement is het team dat de snelste totaal tijd heeft. Er wordt een trofee, in de vorm van een wisselbeker, uitgereikt aan het winnende team, welke dan een jaar lang binnen uw bedrijf of instelling tentoongesteld kan worden.



De Uithoorns Mooiste Business Loop, gaat uw team dit jaar de wisselbeker winnen?

Editie 2018
In 2018 deden 20 teams mee, en was er sprake van een echte strijd voor het podium. Toch wist winnaar van 2017, PPG, ook deze keer de beste teamprestatie neer te zetten, en ze namen de wisselbeker voor de 2e keer op rij mee. Welk team gaat de strijd met hen, maar ook met de andere teams aan, om de wisselbeker een jaar lang in het bedrijf te mogen etaleren?

Organisatie
Start en finish van Uithoorns Mooiste de Loop en dus ook de Business Loop zijn op Sportpark Randhoorn.
Uw team worden uitgenodigd in het clubgebouw van de UWTC, pal naast het startterrein. Hier zijn aparte kleedkamers en douches voor u aanwezig. Voor de innerlijke mens wordt ook gezorgd. Er is koffie, thee, water en sportdrank beschikbaar. Bovendien worden er na afloop voor broodjes en wat fruit gezorgd.
Van 09.00 uur kunnen de teamleden zich al melden in het clubgebouw van de UWTC. Daar liggen ook de startnummers en tijdregistratiechips per team gereed.
Voorafgaand aan de wedstrijd wordt van elk team een groepsfoto gemaakt, het team ontvangt 1 grote afdruk en elke deelnemer uit het team een kleinere afdruk. Deze foto’s worden u zo snel mogelijk na afloop van de wedstrijd toegezonden.
Het startgebied met de centrale start en finishlocatie ligt op 2 minuten loopafstand. Eventuele kleding en/of kostbare spullen kunnen achter gelaten worden in het clubgebouw van de UWTC.
Wij adviseren echter om alle kostbaarheden zelf mee te nemen en aan een van de suporters en/of familieleden af te geven.

Kosten
Het inschrijfgeld bedraagt € 125,- voor het eerste team en € 100,- voor elk volgend team van hetzelfde bedrijf.
Hierin zit opgenomen dat uw teamleden, om zich zo optimaal mogelijk voor te bereiden, deelnemen aan de CLINIC Uithoorns Mooiste, die vanaf dinsdag 1 November 2018, elke week gegeven gaat worden. (In overleg kunnen uw teamleden ook meetrainen op een 2e of ander moment tijdens een van de reguliere trainingen van de Lopersgroep van AKU)
Tijdens deze clinic, onder deskundige leiding van onze gediplomeerde trainers, worden de teamleden voorbereid op de wedstrijd, zowel conditioneel als looptechnisch, alsmede advies over voeding/drinken, schoeisel en/of kleding.

Meer informatie
Voor informatie hieromtrent of over de businessloop in het algemeen, kunt u contact op nemen met Rene Noorbergen via businessloop@uithoornsmooiste.nl.

Kleding
Wij vragen de lopers van de teams om een herkenbaar shirt te dragen, in overleg kunnen wij dit voor u verzorgen.

Aanmelden
Aanmelden voor de Businessloop kan door het invullen van het aanmeldingsformulier.
Gelieve het ingevulde formulier voor 11 januari 2019 per email aan ons te retourneren (businessloop@uithoornsmooiste.nl). Mocht u met meer dan 2 teams mee willen doen dan verzoeken wij u een tweede formulier voor deze teams in te vullen en mee te sturen.
Na ontvangst van uw aanmelding zullen wij nog contact met u opnemen om eventuele vragen of opmerkingen te kunnen beantwoorden. De kosten voor deelname worden u per factuur toegezonden, via de penningmeester van AKU.
Betaling dient voor 20 januari 2019 te geschieden.

Zorg en Zekerheid Circuit
Mochten er in uw team lopers meedoen die zich voor het hele Zorg en Zekerheid Circuit hebben opgegeven dan horen wij dat graag, dit i.v.m. de tijdregistratie.

Met vriendelijke groet,
Organisatie businessloop AKU